PracaGrupypl.praca.szukanaInżynieria Sanitarna- Absolwent PWInżynieria Sanitarna- Absolwent PW
    From: "Michał Jeż" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Inżynieria Sanitarna- Absolwent PW
    Date: Sun, 11 Jul 2004 21:03:00 +0000 (UTC)

    Interesuje mnie praca w "zawodzie" najlepiej jako inżynier budowy lub
    pomocnik projektanta. Jestem także otwarty na inne propozycje.

    Wykształcenie
    X.1998- I.2004 Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Środowiska;
    kierunek: Ciepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja; specjalizacja:
    Wentylacja i klimatyzacja; tryb dzienny. Praca magisterska pod
    tytułem &#8222;Ekonomiczny aspekt odzysku ciepła na przykładzie sprężarek
    śrubowych chłodzonych powietrzem&#8221;.
    1994- 1998 LXXIV LO. Im. Kazimierza Pułaskiego. (profil mat.- inf.)
    Doświadczenie w pracy i staże
    VII-VIII 2003 Habitat- Radość Budowania
    Wolontariat;
    -Pomoc przy budowie osiedla mieszkaniowego w Józefosławiu (od wznoszenia
    fudnamentów do momentu układania instalacji)
    VIII 2002 Danfoss sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim
    Praktyki zawodowe; dział zakupów:
    -Analiza kosztorysowa komponentów dla presostatu KP,
    -Uaktualnianie bazy danych dostawców komponentów w zakresie artykułów
    jakościowych i środowiskowych,
    -Wysyłanie zamówień do dostawców Polskich
    i zagranicznych.
    Osiągnięcia
    Publikacja w dwumiesięczniku Pneumatyka- &#8222;Studenci odzyskują ciepło&#8221; (M.
    Jeziorski, A. Wyrobek)
    No. 1 (44) 2004
    5 kyu w karate Kyokushin
    Języki
    język angielski- dobrze (w trakcie dalszego doskonalenia)

    Umiejętności
    prawo jazdy kategorii: B + samochód
    umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze
    obsługa komputerów: środowisko Windows, Microsoft Office (Word, Excel,
    PowerPoint, Access), AutoCAD, Norma oraz Internet.
    Umiejętność współpracy z innymi (praca w zespole)
    Wyobraźnia przestrzenna
    Zalety osobiste
    Terminowość
    Dokładność
    Komunikatywność
    Odpowiedzialność
    Rzetelność
    Dyspozycyjność
    Miła aparycja
    Szkolenia
    Lindab- program CADvent
    Rysowanie instalacji 3D w programie CADvent;
    Obliczanie instalacji wentylacyjnej;
    Dokumentacja, specyfikacja elementów systemu wentylacyjnego;
    KAN- programy
    KAN OZC- do obliczania strat ciepła pomieszczeń i sezonowego zapotrzebowania
    na ciepłodla budynków;
    KAN CO- Graf- do obliczania instalacji centralnego ogrzewania;
    KAN H2O- do obliczania instalacji wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji.

    Zainteresowania
    Członek Koła Naukowego Wentylacji i Klimatyzacji
    Sporty walki: karate, boks, survival
    Wspinaczka skałkowa
    Lekkoatletyka
    Fotografia