PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier mechanik, AutoCad, Angielski biegle

  • 1. Data: 2003-10-13 15:40:20
    Temat: Inżynier mechanik, AutoCad, Angielski biegle
    Od: "Pawel_D" <d...@p...onet.pl>

    Nazywam się Paweł Drzewiecki mam 27lat, jestem inżynierem mechanikiem po
    Politechnice Świętokrzyskiej - kierunek Budowa Maszyn, specjalność obróbka
    skrawaniem. W tym roku zdałem egzamin jezykowy TOEFL w Ashewille USA (Test of
    English as a Foreign Language) , który jest wymagany do podjęcia studiów w
    jezyku angielskim w USA, Kanadzie, oraz całej Unii Europejskiej. Opanowałem
    także w bardzo wysokim stopniu obsługę programu AutoCad jak i pakietu MS Office.
    Mam uregulowany stosunek do służby wojskowej i prawo jazdy kat.B. Mieszkam w
    Kielcach ale interesują mnie oferty pracy z całej Polski.
    Dziekuje za propozycję !!