PracaGrupypl.praca.szukana*** Inzynier informatyk **

  • 1. Data: 2002-07-08 23:28:03
    Temat: *** Inzynier informatyk **
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem dziennych studiow inzynierskich Wydzialu
    Informatyki i Zarzadzania Politechniki Wroclawskiej. Moja specjalizacja to
    inzynieria oprogramowania. Jestem gotow podjac prace w kazdej z faz cyklu
    wytwarzania oprogramowania: analiza wymagan, sporzadzenie specyfikacji,
    opracowanie projektu, programowanie, sporzadzenie dokumentacji, konserwacja
    i aktualizacja. W szczegolnosci interesuje sie aplikacjami internetowymi
    (ASP/PHP) oraz relacyjnymi bazami danych (MSAccess, MSSQL Server, mySQL,
    PostgreSQL). Mam "na koncie" kilka aplikacji internetowych i
    konwencjonalnych.
    Podejme prace jako asystent analityka/projektanta/konsultanta, programista,
    a takze jako szkoleniowiec/trener (tutaj mam doswiadczenie).
    Jestem zainteresowany praca we Wroclawiu, Legnicy badz Krakowie. Dowolna
    forma pracy (umowa o prace/dzielo/zlecenie), ponadto spelniam wymagania do
    odbycia stazu absolwenckiego (wynagrodzenie (czesciowo) refundowane przez
    Urzad Pracy). Nie wystawiam rachunkow.

    Pracodawco! Jesli szukasz dyspozycyjnego 24h/dobe przez 7 dni w tygodniu
    inzyniera oprogramowania napisz - t...@p...onet.pl