PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier - handlowiec / Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-04 18:20:26
    Temat: Inżynier - handlowiec / Warszawa
    Od: "Piotr Kowalski" <p...@p...neostrada.pl>

    Podejmę pracę jako : przedstawiciel handlowy, szef sprzedaży itp... Mam
    wieloletnie doświadczenie w firmach produkcyjno - handlowych : polskich i
    austriackich. Znam dobrze języki: niemiecki i rosyjski. jestem bardzo
    efektywny w sprzedaży produktów technicznych. (sprzedaż b2b) Ostatnio
    pracuje w branży budowlanej, a wczeęniej w energetycznej.
    Prosze o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej :
    p...@p...neostrada.pl