PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier budownictwa z doświadczeniem handlowym

  • 1. Data: 2003-09-12 22:11:50
    Temat: Inżynier budownictwa z doświadczeniem handlowym
    Od: "Piotr Radlak" <p...@p...com>

    Mam dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe związane z budownictwem
    drogowym, przemysłowym i dodatkowo w sprzedaży towarów przemysłowych.
    Chętnie podejmę pracę dodadcy technicznego, bądź przedstawiciela handlowego
    w branży budowlanej lub pokrewnej, aby wykorzystać w pełni moje
    doświadczenia zawodowe. Znam dobrze niemiecki i komunikacyjnie rosyjski, mam
    prawo jazdy kat.B i dobrze posługuje się Wordem, Excelem i Internetem.
    Proszę o kontakt pocztą elektroniczną : p...@p...com
    Piotrek