PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier budownictwa poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-11-17 14:24:06
    Temat: Inżynier budownictwa poszukuje pracy
    Od: "Krym Arkadiusz" <k...@p...pl>

    Poszukuję pracy na terenie całej POLSKI (najlepiej z możliwością
    zakwaterowania przez pierwszy miesiąc). Z zawodu jestem inzynierem
    budownictwa lądowego z 2-letnim stażem w wykonastwie (ale niestety nie mam
    jeszcze uprawnień). Obecnie kończę studia magistrskie na Akademii Rolniczo
    Technicznej w Bydgoszczy, na Wydziale Bydownictwa i Inżynierii Środowiska.
    Do moich atutów chciałbym zaliczyć:
    1. 2-letnie doświadczenie w wykonastwie (głownie stany surowe oraz fasady
    aluminiowe), znajomość kosztorysowania
    2. Bardzo dobra znajomość oprogramowania inżynierskiego, takiego jak:
    MathCAD, RmWIN, Robot, MS Project
    3. Bardzo dobra znajomość oprogramowania CAD (AutoCAD, również praca w 3D)
    4. Prawo jazdy kat. B
    5. Język angielski - poziom średni
    Na życzenie udostępnie pełne CV oraz referencje.

    Kontakt:
    Arkadiusz Krym
    mail: k...@p...pl
    numer G-G:1599879