PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier Systemowy - UNIX - Data Protection

  • 1. Data: 2005-07-14 15:05:12
    Temat: Inżynier Systemowy - UNIX - Data Protection
    Od: Radoslaw Krasuski <r...@g...com>

    Witam serdecznie

    Chciałbym przedłożyć moją ofertę pracy.

    Posiadam sześcioletnie doświadczenie jako Konsultant IT w dużej znanej
    firmie z
    branży IT. Pracowałem także w zawodzie ponad pół roku w Pradze dla
    angielskiej
    firmy. Zakończyłem kontrakt i czekam no propozycje pracy.

    Posiadam następujące umiejętności:
    - 7 letnie doświadczenie we wdrożeniach systemów składowania danych /
    archiwizacji
    - Bardzo dobra znajomość systemów do składowania danych (Netbackup, Data
    Protektor, TSM, Legato)
    - Bardzo dobra znajomość środowiska UNIX / MS Windows
    - Bardzo dobra znajomość macierzy dyskowych i sieci SAN
    - Znajomość technologii klastrowych (ServiceGuard, Veritas Cluster Serwer)
    - Znajomość systemów zarządzania IT (OpenView)
    - Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
    - Komunikatywność, zdolności analityczne, odpowiedzialność, uczciwość
    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    Posiadam następujące certyfikaty:
    - Sun Certified System Administrator
    - Sun Certified Network Administrator

    Mam zaliczone następujące szkolenia:
    - Veritas Foundations Suite 3.5 for Solaris: Administration and Trouble
    Shooting
    - Veritas NetBackup for UNIX
    - Veritas Advanced NetBackup for UNIX
    - Veritas Designing, Configuring and Implementing Data Protection
    Solutions
    with NetBackup
    - HP-UX 10.20 Administration Level I
    - HP-UX 10.20 Administration Level II
    - HP-UX Logical Volume Manager &#8211; Workshops
    - HP MC/Service Guard &#8211; Workshops
    - Solaris 7 System Administration Level I
    - Solaris 7 System Administration Level II
    - Solaris TCP/IP Network administration
    - Solaris and Windiws NT Network Integration
    - HP OpenView Network Node Manager Level I
    - Internetworking Cisco Network Devices
    - Building Scalable Cisco Networks
    - SAP20 &#8211; SAP R/3 &#8211; Review
    - SAP50 &#8211; Basis &#8211; technology
    - BC360 &#8211; Technical Core Competence (Unix/Oracle)
    - Lotus Notes 4.6 Administration Level I
    - TM50 Tivoli Storage Manager - Implementation

    Mój e-mail kontaktowy to: r...@g...com