PracaGrupypl.praca.oferowanaInżynier Spawalnik (Opole)

  • 1. Data: 2003-05-06 19:12:53
    Temat: Inżynier Spawalnik (Opole)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Firma Kautz Polska Budowa Maszyn Sp. z o. o. istniejąca na rynku niemieckim od
    ponad 20 lat, działająca w branży budowy maszyn i konstrukcji stalowych,
    poszukuje do swojego zakładu w Opolu, dynamicznych osób na stanowisko:

    Inżynier Spawalnik
    nr ref.: IS-K/2403

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe techniczne
    5-letnie doświadczenie zawodowe
    umiejętność zarządzania produkcją w systemie zmianowym
    umiejętność zarządzania zespołem pracowników
    biegła znajomość programów AUTOCAD
    znajomość programowania maszyn do wypalania (zapewniamy dodatkowe
    szkolenia)
    niezbędna jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i mile widziana dobra
    znajomość języka angielskiego
    nastawienie na rezultat
    przedsiębiorczość w pracy
    orientacja na jakość.

    Osoby zatrudnione na oferowanym stanowisku odpowiedzialne będą za:
    zapewnienie utrzymania produkcji poprzez nadzór nad utrzymaniem sprawności
    technicznej maszyn i urządzeń
    współdziałanie w uzyskaniu najwyższej jakości produktu
    przygotowywanie technologii spawania
    zarządzanie podległym zespołem pracowników

    Firma oferuje:
    ciekawą pracę w renomowanej firmie
    atrakcyjne wynagrodzenie
    możliwość rozwoju.

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających list motywacyjny i
    życiorys do 14.05.2003 r., na adres:

    Biuro Zarządu Kautz Polska Sp. z o.o.
    ul. Odrzańska 12, 45-644 Opole
    z dopisanym numerem referencyjnym wybranego stanowiska

    Na życiorysie prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o
    Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883).

    Jednocześnie informujemy, iż oferty bez w/w oświadczenia nie będą rozpatrywane.
    Zapewniamy kandydatom całkowitą dyskrecję.
    Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.