PracaGrupypl.praca.szukanaInzynier Informatyki szuka pracy w WarszawieInzynier Informatyki szuka pracy w Warszawie
  • Data: 2006-10-16 12:06:22
    Temat: Inzynier Informatyki szuka pracy w Warszawie
    Od: "Kornelia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem absolwentka Informatyki, szukam pracy pozwalajacej rozszerzyc
    wiedze i zdobyte doswiadczenie. Dotychczas pracaowalam jako operator,
    kontroler baz danych. Posiadam umiejetnosci zwiazane z zagadnieniami
    Informatyki tj. znajomosc systemów operacyjnych w szczególnosci
    srodowiska Windows, projektowania, bezpieczenstwa sieci. Cechuje mnie
    dokladnosc, sumiennosc, starannosc. W przypadku zainteresowania
    moja kandydatura, bardzo prosze o kontakt na e-mail:
    k...@t...pl, po którym udziele wszelkich blizszych informacji
    oraz przesle swoje CV.
    Kornelia