PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier Informatyk, chętny do pracy i nauki pdejmie pilnie pracę / Warszawa › Inżynier Informatyk, chętny do pracy i nauki pdejmie pilnie pracę / Warszawa
    From: "Paweł" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Inżynier Informatyk, chętny do pracy i nauki pdejmie pilnie pracę /
    Warszawa
    Date: Mon, 22 Sep 2003 12:19:20 +0200

    Witam,

    w zeszłym roku ukończyłem inżynierskie studia informatyczne o specjalności :
    systemy i sieci komputerowe. Mam 27 lat, pracowałem do ytej pory głównie w
    branży IT. Moje doświadczenia :

    - przygotowalnia komputerowa - własna działalność gospodarcza,
    - serwisant sprzętu komputerowego - prowadzenie i zarządzanie seriwsem,
    - specjalista ds. marketingu - handlowiec, przetagi komputerowe, kontakty,
    rozmowy handlowe,
    - specjalista ds. logistyki, później pracownik działu IT, serwis
    elektroniczny 2. stopnia. Telefony GSM - Motorola, Panasonic - Holandia,
    kontakty serwisowe z Holandią, administracja bazą danych Access, serwis
    drukarek Epson, sprzętu komputerowego Acer,
    - inż. ds. informatyki - administracja siecią W2K/XP, kontakty z dostawcami
    sprzętu, usług i oprogramowania, również za granicą, udział w bieżących
    projektach, realizacja przetagów, realizacja zgłoszeń serwisowych,

    Szkolenia :

    - Windows 2000 Proffesional/Server - Administracja/Implementacja
    - Novel 5 - Podstawowa Administracja
    - IBM Technical Storage

    Egzaminy :
    - MCP W2K Professional - Instalacja, Konfiguracja i Administracja

    Zainteresowanym prześlę CV...

    Paweł Widacki