PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier Informatyk - TrójmiastoInżynier Informatyk - Trójmiasto
  • Data: 2005-04-11 17:51:19
    Temat: Inżynier Informatyk - Trójmiasto
    Od: "Tomasz Waliszewski" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doświadczenie:

    - Od 1997 roku administruję sytemami SCO UNIX 5, LINUX RED HAT oraz Windows
    NT, 2000, XP, 2003 na serwerach COMPAQ.
    - Przeprowadziłem liczne szkolenia osób w zakresie obsługi sprzętu
    komputerowego i oprogramowania.
    - Brałem udział w zorganizowaniu przetargów a także przeprowadziłem
    tranzakcję zakupu nowego sprzętu komputerowego.
    - Zajmowałem się wprowadzaniem na rynek serii farmaceutyków i kosmetyków
    firm amerykańskich
    - Zatrudniałem pracowników z dziedziny farmacji, kosmetologii, chemii,
    mikrobiologii, ekonomii, prawa
    - Współpracowałem z placówkami naukowymi w Polsce i poza granicami kraju w
    zakresie opracowywania leków oraz kosmetyków leczniczych
    - Współpracowałem z wieloma firmami farmaceutycznymi oraz kosmetycznymi
    takimi jak Hasco-Lek z Wrocławia, Laboratorium Kosmetyczne AVA w Warszawie,
    GAL w Poznaniu, Impuls w Pruszczu Gdańskim, Croda Poland w Krakowie, Chemix
    w Olsztynie, Waters w Warszawie, Sigma-Aldrich w Poznaniu, Bachem AG w
    Szwajcarii,
    - Założyłem własną firmę, w której prowadziłem działalność gospodarczą o
    charakterze usługowo - handlowym
    - Zajmowałem się świadczeniem usług teleinformatycznych, konsultacjami w
    zakresie rozwiązań IT dla firm, doradztwem w zakresie wyboru usług IT,
    wizualizacją firm w internecie, serwisem sprzętu IT

    Dodatkowe:
    - Stan cywilny - żonaty
    - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację i
    rozumienie dokumentacji technicznej.
    - Prawo jazdy kat B od 1993 roku (12 lat doświadczenia w jeździe
    bezkolizyjnej również poza granice kraju)
    - Posiadam certyfikat bezpieczeństwa ważny do 2006 roku.
    - Samodzielność
    - Kreatywność
    - Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
    - Odporność na stres
    - Lojalność
    - Dyskrecja
    - Dyspozycyjność w tym gotowość do służbowych wyjazdów krajowych i
    zagranicznych
    Więcej informacji podam na email r...@i...pl lub tel.kom 601775421