PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier Informatyk

  • 1. Data: 2004-03-31 09:40:05
    Temat: Inżynier Informatyk
    Od: "Jakub Miłosz" <g...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentem jednej z łódzkich wyższych szkół o kierunku Informatyka i
    specjalizacji: &#8222;Systemy ekspertowe i bazy danych&#8221;.
    Praca dyplomowa przeze mnie została napisana w technologii ASP.NET na
    temat &#8222;Zintegrowany Informatyczny System Obsługi Studenta&#8221;. Wykonana
    została
    przy użyciu narzędzi takich jak Microsoft Visual Studio .NET i bazy danych
    Oracle 9i.
    Moimi atutami są :
    - Dobra znajomość baz danych Oracle 9.x.xx, SQL-Server,
    - Podstawowa znajomość narzędzi Oracle Reports oraz Forms,
    - Programowanie w języku VB i VB.NET,
    - Dobra znajomość systemów operacyjnych takich jak Win 9.x, XP, 2000,
    - Dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
    - Podstawowa znajomości języka angielskiego (certyfikat A1),
    - Prawo jazdy kategorii B od 1995r

    Zainteresowane osoby prosze o kontakt przez poczte e-mail
    g...@p...onet.pl