PracaGrupypl.praca.szukanaInzynier/ Handlowiec/ Manager/WarszawaInzynier/ Handlowiec/ Manager/Warszawa
  • Data: 2004-05-30 17:24:30
    Temat: Inzynier/ Handlowiec/ Manager/Warszawa
    Od: "Piotr Kowalski" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dwudziestoletnie doswiadczenie zawodowe. Z sukcesem prowadzilem
    przedstawicielstwo austriackiej firmy handlowej w branzy b2b. Znam bardzo
    dobrze jezyk niemiecki i troche slabiej rosyjski! Mogę pracowac jako PH ,
    MP, KAM itp.
    Ostatnio pracowałem w branzy energetycznej, a obecnie w budowlanej.
    Negocjacje handlowe i doradztwo techniczno - handlowe, naleza do moich
    mocnych stron.
    Obecnie bez wiekszych problemow sprzedaje towary za 70 - 80 tys miesięcznie.
    Znam procedury przetargowe i bez problemow startuje w rozlicznych
    przetargach.
    Zdecydowanie szukam zatrudnienia na etat. Oczekuje na propozycje za
    posrednictwem poczty elektronicznej :
    p...@p...neostrada.pl
    Zainteresowanym przesle cwoje CV i LM oraz umowie sie na spotkanie.
    Pozdrawiam
    Piotrek