PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier Budownictwa -Drogowe- Kraków, Białystok

  • 1. Data: 2006-06-05 07:54:59
    Temat: Inżynier Budownictwa -Drogowe- Kraków, Białystok
    Od: "RT" <c...@v...pl>

    Witam
    Poszukuję pracy na stanowisku inżyniera budowy na budowach drogowych
    okolicach Krakowa lub Białegostoku.
    Obecnie pracuję w jednym z białostockich biur projektowych (od ponad 2 lat).
    Wczesniej przez 3 miesiące pracowałem w łomzyńskiej firmie drogowej na
    stanowisku właśnie inżyniera budowy.
    Na swoim koncie mam wiele projektów przebudowy lub budowy nowych dróg
    krajowych i wojewódzkich. Praca z podwykonawcami, kreślenie rysunków w
    AutoCadzie, pisanie SST oraz współpraca z Urzędami (GDDKiA, PZDW, ZDM) - są
    to główne moje obecne obowiązki.
    W związku z koniecznością wyrobienia 2 lat na budowie potrzebnych do
    uzyskania uprawnień jestem zmuszony do zmiany pracy oraz szukania pracy w
    wykonastwie.

    Pozdrawiam

    c...@p...fm

    GG: 3858074