PracaGrupypl.praca.szukana › Inż. elektryk, Mgr Telekomunikacji

  • 1. Data: 2002-08-28 20:33:47
    Temat: Inż. elektryk, Mgr Telekomunikacji
    Od: "Rafał Zasiński" <r...@N...gazeta.pl>

    Jestem absolwentem Wydz. Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej (specjalność
    Automatyka Przemysłowa i Systemy Pomiarowe) oraz Wydziału Elekroniki PWr
    (specjalność Telekomunikacja).
    Na moje doświadczenie zawodowe składa się 2-letnia praca projektanta i
    kosztorysanta w firmie wykonującej instalacje elektryczne, telefoniczne,
    logiczne i p.poż. dla stacji paliw Aral, BP i Shell, Banków Śląskich i innych
    obiektów (hale magazynowe, biura) a także samodzielne prowadzenie i
    nadzorowanie budowy hali magazynowo-biurowej.
    Moim dodatkowym atutem jest dobra znajomość języka angielskiego oraz podstawy
    niemieckiego i hiszpańskiego.
    Dodatkowo interesuję się sieciami LAN.
    Jestem ambitny, bardzo szybko uczę się i nabywam nowe umiejętności.
    Mam nadzieję, że ze względu na moje doświadczenie oraz zapał,
    odpowiedzialność i umiejętności pracy w zespole mógłbym być cennym
    pracownikiem.