PracaGrupypl.praca.szukanaInż Informatyk-Toruń lub Bydgoszcz

  • 1. Data: 2003-03-05 13:31:55
    Temat: Inż Informatyk-Toruń lub Bydgoszcz
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    Szukam pracy w Taruniu, Bydgoszczy lub Włocławku.

    Jestem inż. informatykiem po Politechnice Częstochowskiej.
    Mam 7-letni staż pracy na stanowisku informatyka. Pracowałem w firmie
    komputerowej, dużym zakładzie przemysłowym a ostatnio przez 3 lat w dużym
    Banku, oczywiście zawsze na stanowisku informatyka.

    Moje doświadczenie zawodowe obejmuje :
    - Instalowanie i montaż strukturalnych sieci komputerowych,
    - Obsługę i nadzór wszelkich programów użytkowych, w tym finansowo-księgowych,
    kadrowo-placowych, magazynowych itp.
    - Wdrażanie nowych programów i systemów informatycznych,
    - Opracowywanie wyciągów, tabulogramów z eksploatowanych programów nie
    dostępnych bezpośrednio z poziomu programów,
    - Administrowanie sieciami komputerowymi Unix, Windows NT – oparty na domenach,
    - Administrowanie bazami danych Cobol, Dbase, Acces, Oracle, Sql,
    - Dobrą znajomość systemów DOS, Windows, Unix,
    - Znajomość oprogramowania i narzędzi internetowych,
    - Znajomość programów graficznych CorelDraw, Photoshop
    - Pełną orientacje w sprzęcie komputerowym oraz osprzęcie sieciowym tj. jego
    konfiguracji, serwisie i ewentualnych rekonfiguracjach,
    - Znajomość języka angielskiego (aktualnie podnoszę kwalifikacje na kursie
    metodą Callana, który kończy się egzaminem Cambridge Ferst Certificate).

    Mogę podjąć prace od zaraz!!!!!

    Kontakt:
    e-mail m...@p...onet.pl
    tel domowy: 054 2369720