PracaGrupypl.praca.szukanaInż. Elektronik z Gliwic

  • 1. Data: 2003-10-22 20:27:37
    Temat: Inż. Elektronik z Gliwic
    Od: "Janiol" <J...@z...polsl.gliwice.pl>

    Witam

    Jestem absolwentem Politechniki Śląskiej wydzialu Elektrycznego o
    kierunku Elektronika i Telekomunikacja oraz studentem studiow dziennych
    uzupelniajacych. Doskonale poruszam sie w systemch cyfrowych opartych o
    mikrokontrolery AVR, rodzine 51 oraz PIC. Wykonuje kompletne projkety:
    oprogramowanie(PC, uc - asm, C), schematy urzadzen (Protel, Spice),
    dokumentacje oraz gotowe dzialajace urzadzenia. Moje hobby to cyfrowa
    modulacja fali akustycznych (signal processing), zagadnienia z administracji
    sieci komputerowych (linux, windows), sterowniki przemyslowe, wzmacniacze
    akustyczne, muzyka czynnie.

    Interesuje mnie praca w charakterze elektornika/ programisty badz
    administratora sieci/ konserwatora. Doskonale radze sobie w pracach
    samodzielnych jak i w pracach zespolowych. Chetnie podwyzszam swoje
    kwalifikacje. Dysponuje czasem od poniedzialku do piatku w godzinach od 7 do
    12. Bardzo chcetnie podejme pracy "dorywczej" - godziny nienormowane.
    Posiadam wlasny samochod.

    Pozdrawiam
    Inż. Dariusz Janicki
    Gliwice
    Zainteresowanych odsylam pod numer tel. 503982659 badz maila:
    J...@z...polsl.gliwice.pl