eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInteligo - romzowa o pracę w centrali telefonicznejInteligo - romzowa o pracę w centrali telefonicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Inteligo - romzowa o pracę w centrali telefonicznej
    Date: Mon, 19 May 2003 15:37:42 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 12
    Message-ID: <baamn6$u7t$1@news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.188.43
    X-Trace: news.atman.pl 1053351463 30973 62.233.188.43 (19 May 2003 13:37:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 May 2003 13:37:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:80886
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam we środę spotkanie z panią z Inteligo, bo poszukują studentów do pracy
    jako "pracownik działu telefonicznej obsługi klienta". Rozmowa ma trwać
    ponoć 3 godziny.
    Czy może ktoś był na rozmowie w sprawie pracy na tym stanowisku (ewentualnie
    może być też inna forma), bo nie wiem jakich pytań mam się spodziewać w
    związku z tą posadą. Za wszelką pomoc dziękuję z góry

    Pozdrawiam, Sebastian


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1