PracaGrupypl.praca.szukanaInteligentna bestia szuka pracy - WARSZAWA

  • 1. Data: 2005-07-04 19:04:22
    Temat: Inteligentna bestia szuka pracy - WARSZAWA
    Od: "Mariusz K." <m...@o...pl>

    Witam,
    szukam jakiegoś fascynującego zajęcia pozwalającego dobrze zarobić(min 1500
    zł netto), w którym można siedzieć po godzinach w pracy bo czas nagli a
    pracownicy wzieli urlopy. Chętnie jakieś wdrożenia oprogramowania,
    instalacje sieci komputerowych itp. Dodam, że "potrafię myśleć" i szybko się
    uczę. A chyba najważniejsze - chcę pracować bo to wzbudza we mnie energię i
    mogę wtedy rozwalać wszystkie przeszkody niczym tornado.
    matrixman82@[tornado].o2.pl [tornado]. -jest zbędne :]