PracaGrupypl.praca.szukanaInteligenta bestia szuka pracy od 1 września- Warszawa

  • 1. Data: 2005-08-16 20:03:17
    Temat: Inteligenta bestia szuka pracy od 1 września- Warszawa
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich pracodawców.
    Szukam pracy związanej z szeroko pojętą informatyką. Mam spore doświadczenie
    zawodowe zdobyte w poważnych firmach, chęć do nauki i rozwijania swoich
    umiejętności. Poza tym jestem osobą ambitną, pracowitą, odpowiedzialną i
    zorganizowaną. Nie boję się nowych wyzwań.
    CV prześlę na życzenie.
    A tak ogólnie: 23 lata, 4 rok informatyki(od roku zaocznie), 1 rok
    doświadczenia w pracy.
    Rozmowy kwalifikacyjne mile widziane.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.