PracaGrupypl.praca.szukanaInstruktor żeglarstwa - szukam stałej pracy w turystyce

  • 1. Data: 2004-03-12 15:44:08
    Temat: Instruktor żeglarstwa - szukam stałej pracy w turystyce
    Od: Budda <s...@a...pl>

    Posiadam następujące uprawnienia:
    - Instruktor żeglarstwa PZŻ
    - Sternik jachtowy
    - Sternik motorowodny
    - Wychowawca w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży

    Doświadczenia zawodowe:

    Od 8 lat zajmuję się szkoleniami żeglarskimi oraz organizacją i
    prowadzeniem rejsów śródlądowych. Pracowałem jako instruktor i
    *Kierownik Wyszkolenia Żeglarskiego* na kursach żeglarskich, prowadziłem
    również szkolenia indywidualne i opracowane przeze mnie warsztaty
    doskonalące dla żeglarzy, a także jako sternik i komandor na rejsach.
    Mam duże doświadczenie w pracy z młodzieżą (przez 7 lat zajmowałem się
    profilaktyką uzależnień wśród młodzieży, ukończony kurs psychoterapii
    młodzieży)

    Dodatkowe umiejętności:
    - prowadzenie szkoleń metodami warsztatowymi
    - obsługa komputera - Windows 9X i XP
    - dobra znajomość MS Word i Excel
    - j. angielski na poziomie podstawowym
    - prawo jazdy kat. B

    Poszukuję *stałej* pracy w firmie zajmującej się turystyką, szkoleniami
    żeglarskimi i lub innej w której byłyby przydatne moje umiejętności.

    Kontakt:
    Rafał Nowakowski
    tel.: 602 194 851
    email: s...@a...pl