PracaGrupypl.praca.szukana › Instalator, koordynator informatyzacji

  • 1. Data: 2004-09-13 12:25:02
    Temat: Instalator, koordynator informatyzacji
    Od: Jerry <j...@g...pl>

    Chcę instalować system Linux wszędzie: w przedszkolach,
    firmach, więzieniach, Domach Kultury, szkołach.
    Mogę doradzać w zakupach, instalować, administrować
    i koordynować działania.
    Mogę prowadzić szkolenia w zakresie podstawowych
    czynności administracyjnych. Mogę prowadzić kółka
    komputerowe i przedszkole hakerskie ;-)
    Mam uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w nauczaniu.

    Interesuje mnie województwo śląskie
    Bielsko-Biała - Cieszyn - Ustroń,
    ale może być też gdzieś dalej - to kwestia tylko finansowa.

    GaduGadu 4691481