PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyka i jej okolice

  • 1. Data: 2006-02-27 17:39:33
    Temat: Informatyka i jej okolice
    Od: "informatyk-szukam lepszej pracy" <a...@t...pl>

    Witam
    Obecnie pracuję jako informatyk w firmie zajmującej się serwisem kas
    fiskalnych.
    Jestem odpowiedzialny m.in. za prawidłowe działanie serwerów linuksowych w
    instalacjach sklepowych(Debian), integrację komputer-kasa, obsługę klienta.

    Szukam pracy, która dałaby mi coś więcej niż 900zł na rękę. Jestem gotowy do
    zmiany miejsca zamieszkania oraz do pracy w terenie.

    Szukam pracy w miarę samodzielnej, związanej z pracą przy linuksie, dającej
    możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
    Proszę o poważne oferty.