PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyka, Automatyka i robotyka, Handel

  • 1. Data: 2004-03-01 17:39:24
    Temat: Informatyka, Automatyka i robotyka, Handel
    Od: "Marcin Leśniak" <l...@p...onet.pl>

    Szukam ciekawej i odpowiedzialnej pracy (możliwy staż lub praktyka) w
    Warszawie.

    Wykształcenie:

    Politechnika Krakowska Wydział Mechaniczny
    Kierunek: Automatyka i Robotyka, specjalność: Multimedia w systemach
    przemysłowych
    Dyplom: Magister Inżynier

    Technikum Mechaniczno - Odlewnicze w Końskich
    Kierunek: Elektromechanika Przemysłowa;
    Umiejętności:

    Systemy CAD/CAM:
    - Catia, Solid Works, Solid Edge, AutoCad, podstawy ProE;
    Bazy danych:
    - InterBase, MySQL, Access; język SQL;
    Systemy operacyjne:
    - Windows, Linux;
    Tworzenie stron WWW:
    - HTML, PHP, JavaScript, CSS, DHTML;
    Inne:
    - Visual Basic, MS Office, OpenOffice, Corel Draw, Photoshop
    - Podstawy programowania sterowników PLC
    - Sieci LAN/WAN.
    - Płatnik, Rachmistrz, Subiekt

    Języki obce:
    - Język angielski: komunikatywny (umożliwiający swobodne czytanie
    dokumentacji technicznej);
    - Język rosyjski: podstawowy
    - Język niemiecki: podstawowy (w trakcie intensywnej nauki).

    Prawo jazdy:
    - Kategoria B (rok wyd. 1995)
    Dodatkowe informacje

    Znajomość zagadnień związanych z marketingiem bezpośrednim, rachunkowością,
    przepływem dokumentów i fakturowania, nadzorem infrastruktury informatycznej
    firmy (administracja siecią, instalacja oprogramowania, wymiana sprzętu
    hardware). Jako uczestnik obozu naukowego we Włochach i Szwajcarii
    zapoznałem się z najnowszymi technologiami projektowania oraz produkcji
    maszyn i urządzeń, poznałem strukturę organizacyjną nowoczesnych
    przedsiębiorstw produkcyjnych. Będąc przedstawicielem handlowym poznałem
    zagadnienia związane z bezpośrednią obsługą klienta, promocją oraz reklamą
    towarów, docierałem do nowych klientów oraz nawiązywałem z nimi stałą
    współpracę.

    Zainteresowanych proszę o kontakt. W odpowiedzi wyślę CV i list motywacyjny.

    Z poważaniem
    Marcin Leśniak
    e-mail: m...@g...pl
    tel.: +48 502 397 234