PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyka /Administrator podejmie pracę na umowe zlecenie/praca zdalna/

  • 1. Data: 2004-10-30 19:44:47
    Temat: Informatyka /Administrator podejmie pracę na umowe zlecenie/praca zdalna/
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Witam.

    Jestem osobą szukającą pracy w branży IT .Interesuje mnie podjęcie pracy na
    umowę zlecenie/umowe o dzieło może to być praca okresowa, praca zdalna.
    Chętnie podejmę opiekę/pracę w charakterze informatyka w małych lub średnich
    firmach.Mogę świadczyć usuługi w zakresie administracji systemami, sieciami
    komputerowowymi,bezpieczeństwo danych i informacji,doradctwo,help-desk,pomoc
    przy realizowaniu projektów. itp.
    W przypadku pracy zdalnej czekam na oferty z całej Polski. w innym wypadku
    uzależnione będzię to od oczekiwań potęcjalnych pracodawców.
    Czekam na oferty z całej Polski chodź głównie jestem zainteresowany ofertami
    z południa.Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny.

    +48 600467087

    Zarys zawodowy.

    Dwiadczenie zawodowe poparte wykonywaną obecnie pracą oraz szeregiem
    szkoleń z zakresu
    - Administrator systemu Novell ,
    - Administrator systemów unixowych AIX,HP-UX 10.20, 11.00, SUN oraz
    LINUX RED HAT
    - Administrator Windows 2000 AD
    - Administracja / rozbudowa sieci WAN/LAN
    - Administracja klastrem IBM w oparciu o HPACMP
    - Administracja Oracle

    . Bardzo dobra znajomość problematyki bezpieczeństwa w systemie
    HP-UX, AIX,Windows Linux (Red Hat, Suse) oraz w sieciach komputerowych
    LAN/WAN, Internet wraz z implementacjami (Ipsec, Freeswan, konfiguracja
    proxy, firewall, VPN, DES,SSL,SSH, certyfikaty),
    . Znajomość technologii związanych z integracją systemów
    heterogenicznych (NFS, Samba, AFS, NDS, AD,DFS,LDAP),
    Doświadczenie w administracji i konfiguracji HP OpenView
    Doświadczenie w administracji DNS-em
    Bardzo dobra znajomość problematyki administracji i rzeczywistej
    obsługi LVM-a, RAID-u, HACMP, Veritas,Flashcopy,VSS

    Programowanie C++, PHP, CGI, AWK,shell

    Dobra wiedza w zakresie technologii i urządzeń sieciowych,

    Dobra znajomość programów pocztowych Microsoft Exchange, HP Open
    Mail, Lotus Domino,
    Umiejętne posługiwanie się pakietami biurowymi, MS Office

    Znajomość problematyki zabezpieczeń sieciowych,