PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk z Trójmiasta szuka pracy.

  • 1. Data: 2003-10-13 09:01:49
    Temat: Informatyk z Trójmiasta szuka pracy.
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Szukam pracy w niepełnym wymiarze ( 1/2 lub 1/ etatu ) w woj pomorskim.

    Posiadam dużą wiedzę praktyczną związaną z administracją sieci lokalnych LAN
    jak i rozległych WAN (w szczególności Novell NetWare, NtServer, Windows 2000
    Server, Linux, IPX, TCP/IP).
    Obecnie pracuję na stanowisku Głównego Informatyka ( Administratora
    Bezpieczeństwa ) w firmie produkcyjnej, gdzie jestem odpowiedzialny za
    administrację sieci lokalnej ( 30 stanowisk ) oraz za wszystkie zagadnienia
    związane z informatyką i jej rozwojem w firmie tj. ( serwis hardware i
    software, tworzenie stron www, tworzenie grafiki komputerowej, zarządzanie
    pocztą elektroniczną, bezpieczeństwo danych ). Przed podjęciem pracy w obecnej
    firmie, pracowałem 2,5 roku w Spółce Giełdowej zajmując stanowiska: Głównego
    Specjalisty Ds. Informatyki i Telekomunikacji oraz Administratora
    Bezpieczeństwa Informacji (stanowisko związane z ochroną danych osobowych). W
    firmie tej zarządzałem siedmioma File Serverami IBM NETFINITY (Novell Netware,
    NTServer, Win2000, Linux), siecią lokalną LAN ( 70 stanowisk ), siecią
    rozległą WAN ( 130 placówek w całej Polsce ) i internetem ( poczta
    elektroniczna, FTP, FireWall, i łączami Vpn ).
    Do moich atutów należy doświadczenie w rozwiązywaniu często nietypowych
    problemów, z którymi miałem okazję zetknąć się w ciągu siedmiu lat
    administrowania i serwisowania sieci komputerowych oraz sprzętu komputerowego
    firm o bardzo różnych profilach i nie jednokrotnie specyficznych
    zapotrzebowaniach informatycznych. Za godną podkreślenia uważam też
    umiejętność pracy i rozwiązywania problemów w stresie, związanym z silnym
    obciążeniem psychicznym, które zazwyczaj towarzyszy działaniu serwisu w
    sytuacjach awaryjnych. Jestem osobą młodą, aktywną i dynamiczną, w pełni
    dyspozycyjną oraz mobilną. Posiadane kwalifikacje oraz takie cechy jak:
    zdolność logicznego myślenia, inwencja i umiejętność zarówno samodzielnej
    organizacji pracy, jak również pracy w zespole, oraz doświadczenia związane z
    organizacją pracy dla szeregowych pracowników związane z pełnioną funkcją
    zastępcy kierownika a później kierownika serwisu komputerowego na całą Polskę
    w firmie posiadającej 12 oddziałów terenowych, pozwolą mi należycie wykonać
    obowiązki nałożone na mnie.