PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk,wyższe -PILNIE poszukuje pracy/Warszawa

  • 1. Data: 2002-05-24 10:42:48
    Temat: Informatyk,wyższe -PILNIE poszukuje pracy/Warszawa
    Od: "Rafal Wojcik" <k...@p...onet.pl>

    Informatyk, absolwent Politechniki Wrocławskiej, szuka pracy na terenie
    Warszawy.
    Studia ukończyłem w 2001 roku, pracowałem przez 3 miesiące w banku.

    Umiejętności
    - administracja siecią pod kontrolą WinNT/2000,
    - projekowanie serwisów WWW (ASP, JSP, PHP), DHTML, XML, JavaScript,
    - znajomość platformy e-commerce - IBM WebSphere Commerce Suite, oraz
    zaganien zwiazanych z ecommerce,
    - umiejetnosc tworzenia sklepow internetowych,
    - języki programowania: C/C++, Prolog, Pascal, HTML,
    - znajomość zagadnień bazodanowych: MS SQL Server, DB2, Access, mySQL,
    - znajomość UNIX i Linux,
    - projektowanie sieci LAN/WAN,
    - MSOffice,

    Rafał Wójcik