PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk: www/serwis/obsługa sieci

  • 1. Data: 2005-04-20 08:17:08
    Temat: Informatyk: www/serwis/obsługa sieci
    Od: "Profil1" <m...@n...pl>

    Witam

    Szukam pracy związanej z informatyką najchętniej w Łodzi i okolicach (oferty
    z poza regionu mile widziane).

    Umiejętności:

    Serwery: Microsoft Windows 2000
    Systemy operacyjne: Microsoft Windows, DOS
    Bazy danych: MySQL, MSSQL Server
    Języki programowania: C/C++, PHP, JavaScript, HTML, Visual Basic
    Obsługa programów: Word, Exel, Power Point, Photoshop, Corel, 3d Studio
    Max
    Dodatkowe: Obsługa sieci LAN, Zagadnienia bezpieczeństwa
    sieci.

    Posiadam prawo jazdy kat. B
    Mam uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Interesuje mnie również praca zdalna (posiadam stały dostęp do internetu).

    Kontakt:
    m...@i...pl