PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - webmaster, programista projektuje, pozycjonuje, strony internetowe www

  • 1. Data: 2005-11-18 10:54:46
    Temat: Informatyk - webmaster, programista projektuje, pozycjonuje, strony internetowe www
    Od: Tomasz Ramicz <w...@i...webd.pl>

    rojekty profesjonalne - tworzę strony internetowe w technologiach od
    prostych HTML po projekty sklepów w PHP, MySQL, HTML, XHTML, XML, XSLT
    DHTML ( CSS, JavaScript ), ActionScript - FLASH, mogę również
    hostingować (utrzymywać na serwerze) zaprojektowane strony, kod moich
    stron jest zoptymalizowany dla wyszukiwarek internetowych
    w...@i...webd.pl http://informatyk.webd.pl