PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - wdrożeniowiec

  • 1. Data: 2005-05-20 19:18:45
    Temat: Informatyk - wdrożeniowiec
    Od: " jaspis" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poszukuję pracy jako informatyk-wdrożeniowiec.

    Odbyłam 3 miesięczny staż w jednej z firm informatycznych w Gliwicach, w
    dziale wdrożeń. Posiadam także doświadczenie w branży bankowości (trzy-
    letnie).

    Niestety dużego doświadczenia w branży informatycznej nie mam, natomiast
    szybko się uczę, jestem ambitna i dąże do osiągnięcia celu. Osoba, która mnie
    zatrudni będzie zadowolona ze mnie, ponieważ jestem sumienna i chętna do
    pracy. Moim atutem jest fakt, że nie posiadam przyzwyczajeń z poprzediej
    pracy, które mogłyby nie odpowiadać nowemu pracodawcy. Wiem, że jeżeli będę
    miała okazję się wykazać - wykarze się.

    Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie (specjalizacja: Zarządzanie
    finansami) oraz jestem obecnie na 3 roku studiów inżynierskich na
    Politechnice Śląskiej w Gliwicach - kierunek Informatyka (studia wieczorowe,
    4-letnie).

    Na życzenie prześlę swoją aplikację.

    Pozdrawiam,
    Ewelina H.