PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk szuka pracy-studia ukończone z wyróżnieniem

  • 1. Data: 2004-10-15 12:10:30
    Temat: Informatyk szuka pracy-studia ukończone z wyróżnieniem
    Od: "Marcin Korzeń" <m...@v...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy w zawodzie.

    Najlepiej województwo małopolskie, szczególnie Kraków, lecz również Warszawa,
    Wrocław i inne duże miasta.

    Mam 23 lata, w tym roku ukończyłem studia licencjackie w Wyższej Szkole Biznesu
    w Nowym Sączu na kierunku Informatyka z wynikiem bardzo dobrym z wyróznieniem.

    Poszukuję pracy stałej, gdyż w przyszłym roku chciałbym rozpocząć zaoczne
    studia uzupełniające na kierunku informatyka na Uniwersytecie Śląskim lub jeśli
    udałoby mi się znaleźć pracę w Krakowie to w grę wchodziłyby studia wieczorowe
    na Uniwersytecie Jagiellońskim.

    Niestety nie mam za sobą żadnego doświadczenia. Lecz jeśli ktoś poszukuje
    pracownika ambitnego, pracowitego i szybko przyswajającego sobie nowe
    wiadomości i umiejętności to myślę, że będzie ze mnie zadowolony.

    Myślę, ze ukończenie studiów z wyróżnieniem świadczy o tym, że posiadam
    powyższe cechy.

    Kontakt ze mną m...@v...pl
    Prześlę swoje CV i odpowiem na wszystkie poważne oferty.

    Dziękuję wszystkim zainteresowanym i pozdrawaim!!!
    Marcin Korzeń