PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk szuka pracy - Wrocław, Opole, Brzeg.

  • 1. Data: 2003-11-02 00:10:27
    Temat: Informatyk szuka pracy - Wrocław, Opole, Brzeg.
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Skonczylem Uniwersytet Slaski w Sosnowcu i poszukuje pracy.
    Moje cv oraz list motywacyjny.

    Marek Miarczyński
    mail: m...@t...pl

    Dane personalne:
    ? Data i miejsce urodzenia: 12.03.1979 r., Brzeg
    ? Stan cywilny: Kawaler
    ? Narodowość: Polska
    ? Wykształcenie: Wyższe

    Wykształcenie:
    ? 2001-2003 Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Informatyki i Nauki
    o Materiałach, Kierunek Informatyka, studia magisterskie uzu-pełniające,
    ? 1998-2001 Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie, Wydział
    Matematyczno-Przyrodniczy, Kierunek Informatyka, studia
    licencjackie,
    ? 1994-1998 Zespół Szkół Zawodowych nr 1, Technik Handlowiec,

    Dodatkowe umiejętności:
    ? j. angielski: dobry
    ? j. niemiecki słabo

    Znajomości:
    Znajomość sprzętu, architektury oraz szybkie uczenie się obsługi nowych
    aplikacji, sieci, systemy operacyjne: Linux ( Red Hat i inne ), systemy
    firmy Microsoft: ( Windows 95, 98, Me, NT, 2000, XP ), serwery sieciowe,
    programowanie C, C++, Builder C++, aplikacje biu-rowe, tworzenie stron
    internetowych, grafika komputerowa, oraz znajomość wiele innych z zagadnień
    z dziedziny informatyki

    Zainteresowania:
    Sport, komputery, muzyka.

    Brzeg 01.11.2003 r.
    Marek Miarczyński
    m...@p...onet.pl

    Tak jak przedstawiłem w załączonym życiorysie, moje wykształcenie i
    kwalifikacje są zgodne z wymaganiami, które Państwo stawiacie kandydatom na
    stanowisko pracownika technicznego.

    W chwili obecnej pragnąłbym wykorzystać w praktyce umiejętności zdobyte na
    studiach. Świadom tego, iż moje doświadczenia zawodowe są niewielkie
    zapewniam, że mam dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia sukcesu
    zawodowego. Jestem człowiekiem młodym i ambitnym, o entuzjastycznym
    nastawieniu do życia. Jestem przekonany, że takie moje cechy jak
    odpowiedzialność, skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy czy to
    samodzielnie, czy też w zespole pozwolą mi w pełni sprostać Państwa
    oczekiwaniom. Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi, mam opinię osoby
    energicznej, przedsiębiorczej i konsekwentnej. Cechuje mnie silna motywacja
    i zdolności organizacyjne. Z powierzonych mi obowiązków wywiązuję się jak
    najlepiej i najsumienniej, ponieważ uważam, że tylko dobrze wykonana praca
    przynosi zamierzone efekty. Zgodnie z warunkami oferty posiadam wszystkie
    niezbędne uprawnienia do pracy na stanowisku informatyka, oraz jestem
    dyspozycyjny.

    Jestem przekonany, że moje doświadczenie i kwalifikacje będą dla Państwa
    bardzo przydatne. Wszystkie informacje zawarte w życiorysie chętnie
    uzupełnię podczas rozmowy. Oczekuję na kontakt z Państwa strony.

    Z poważaniem:
    Marek Miarczyński

    Oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo kryminalne popełnione
    umyślnie.

    Z poważaniem:
    Marek Miarczyński