PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk szuka pracy

  • 1. Data: 2008-04-21 10:15:25
    Temat: Informatyk szuka pracy
    Od: <visa294#spamek)@wp.pl>

    Szukam pracy na stanowisku Informatyk, Serwisant IT .
    Od zaraz podejmę pracę w dowolnym miejscu Polski. Posiadam ponad 10 letnie
    doswiadczenie oraz liczne certyfikaty

    MS Windows 95 Navigation
    Computer Fundamentals (Win 95/98)
    Network Technical Support

    Oferuję:

    - Bardzo dobrą znajomość komputerów klasy PC od strony sprzętowej i
    programowej (instalacja, konfiguracja 9x/ME/NT/2000/XP/2003).
    - Znajomość rynku komputerowego
    - Znajomosc urzadzen sieciowych (Routery, Huby)
    - Znajomosc Oscommerce ,
    - Znajomosc Joomla
    - Znajomosc phpBB

    - Bardzo dobra znajomość instalacji i konfiguracji oprogramowania.
    - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
    - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu, w tym: szeroka wiedza z
    zakresu diagnozowania i usuwania zagrożeń internetowych (wirusy, robaki
    internetowe, konie trojańskie, programy
    szpiegowskie, phishing)

  • 2. Data: 2008-04-21 12:59:37
    Temat: Re: Informatyk szuka pracy
    Od: red <r...@r...com>

    On 2008-04-21 12:15:25 +0200, <visa294#spamek)@wp.pl> said:

    > - Bardzo dobra znajomo?ae instalacji i konfiguracji oprogramowania.

    W takim razie wykorzystaj tą znajomość do skonfigurowania czytnika.

  • 3. Data: 2008-04-21 14:21:59
    Od: p...@g...com

    On 21 Kwi, 14:59, red <r...@r...com> wrote:

    > W takim razie wykorzystaj tą znajomość do skonfigurowania czytnika.

    Może lepiej ty zapytaj kolegi bo to chyba jednak tobie bardziej taka
    wiedza jest potrzebna.

  • 4. Data: 2008-04-23 11:37:38
    Od: red <r...@r...com>

    On 2008-04-21 16:21:59 +0200, p...@g...com said:

    > Może lepiej ty zapytaj kolegi bo to chyba jednak tobie bardziej taka
    > wiedza jest potrzebna.

    Jakieś zastrzeżenia co do mojej konfiguracji? Za to sam panie
    programista28 stosujesz kodowanie rodem z Zimbabwe.

  • 5. Data: 2008-04-23 23:34:37
    Od: p...@g...com

    On 23 Kwi, 13:37, red <r...@r...com> wrote:

    > Jakieś zastrzeżenia co do mojej konfiguracji? Za to sam panie
    > programista28 stosujesz kodowanie rodem z Zimbabwe.

    widocznie wszyscy są z Zimbabwe tylko nie ty.

  • 6. Data: 2008-04-27 09:16:06
    Od: red <r...@r...com>

    On 2008-04-24 01:34:37 +0200, p...@g...com said:

    > widocznie wszyscy są z Zimbabwe tylko nie ty.

    No brawo, nawet kodowanie sobie poprawne ustawiłeś. Witamy w Polsce.