PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk szuka pracy

  • 1. Data: 2006-05-15 10:08:47
    Temat: Informatyk szuka pracy
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Olszewski
    44-187 Wielowieś
    ul. Gminna 20
    Komórka 0505581295
    Tel. 032-2896866
    Email: a...@p...onet.pl

    Szukam pracy jako informatyk.
    Moje atuty to:
    - 15 lat doświadczenia w branży informatycznej i elektronicznej,
    . Bardzo dobra znajomość sprzętu PC, umiejętność ich serwisowania,
    . Projektowanie i wykonywanie sieci tele-informatycznych (UTP i
    światłowodowych),
    . Podstawy projektowania systemów alarmowych (ukończony kurs projektowania
    systemów alarmowych SA1-SA4),
    - Umiejętność kierowania ludźmi (6 lat jako kierownik serwisu, własna
    działalność gospodarcza), pełna dyspozycyjność, zaangażowanie,
    - Doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży usług i towarów, znajomość technik
    sprzedaży i negocjacji (pracowałem jako agent ubezpieczeniowy),
    - Umiejętność administrowania komputerami i serwerami w systemach
    operacyjnych Windows 2000, Windows XP, Windows 9x oraz Novell,
    - Umiejętność budowania i administrowania sieciami lokalnymi LAN w oparciu
    o protokół TCP/IP,
    - Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Word, Excel, Access,
    - Dostęp do internetu.

    Prace jestem w stanie podjąć natychmiast.
    Mam nadzieję że moja wiedza i doświadczenie przydadzą się komuś bardzo.
    Czuję się mlodo mimo 39 lat !!!!!!!!!!!!!
    Forma zatrudnienia do uzgodnienia.

    ANDRZEJ OLSZEWSKI