PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk /sprzet/adminitracja/sieci

  • 1. Data: 2006-08-10 10:33:30
    Temat: Informatyk /sprzet/adminitracja/sieci
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@p...onet.pl>

    Moje atuty to 15 lat doświadczenia w branży informatycznej i elektronicznej:
    . Doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży usług i towarów,
    . Znajomość technik sprzedaży i negocjacji (pracowałem jako agent
    ubezpieczeniowy),
    . Umiejętność przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych,
    . Bardzo dobra znajomość sprzętu PC, umiejętność ich serwisowania,
    . Umiejętność administrowania komputerami i serwerami w systemach
    operacyjnych Windows Serwer 2000, Windows XP, Windows 9x oraz Novell,
    . Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Word, Excel, Access,
    . Dobra znajomośc systemów Linux i OpenOffice,
    . Tworzenie stron w oparciu o HTML, PHP,
    . Projektowanie i wykonywanie sieci tele-informatycznych (opartych na kablu
    UTP i światłowodach),
    . Umiejętność budowania i administrowania sieciami lokalnymi LAN w oparciu o
    protokół TCP/IP,
    . Podstawy projektowania systemów alarmowych (ukończony kurs projektowania
    systemów alarmowych klasy SA2-SA4),
    . Znajomośc normy BS 7799-2:2002,

    tel 505581295