PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk, serwisant, programista

  • 1. Data: 2006-09-05 12:30:22
    Temat: Informatyk, serwisant, programista
    Od: Tomasz Littau <l...@e...pl>

    Witam, poszukuje pracy w branży informatycznej. Oto co proponuje jako
    pracownik:

    - dyspozycyjność
    - chęć poszerzania posiadanej wiedzy
    - sumienność i zaangażowanie w wykonywanej pracy
    - kreatywność
    - prawo jazdy kat B.
    - język angielski w stopniu komunikatywnym ( dobry )
    - programowanie w języku c++
    - znajomość środowiska c++ builder
    - chęć nauki nowych języków programowania ( podstawowa znajomość HTML,
    PASCAL )
    - dobra znajomość sprzętu komputerowego ( serwis / modernizacja )

    Zainteresowane osoby proszę o pobranie mojego CV z poniższej lokalizacji:

    http://www.lemkat.soft-pc.pl/praca/download_cv.php

    na stronie można obejrzeć kilka programów mojego autorstwa:

    http:///www.lemkat.soft-pc.pl