PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk psycholog poszukuje pracy na stale lub/i dodatkwej

  • 1. Data: 2003-11-26 10:20:19
    Temat: Informatyk psycholog poszukuje pracy na stale lub/i dodatkwej
    Od: "pawel" <t...@o...pl>

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w branży informatycznej - tj.
    administracji serwisowaniu i poradnictwie informatycznym dużego
    przedsiębiorstwa w którym pracuje.
    Ponadto posiadam doświadczenie w tworzeniu reklamy,
    administracji stron www, wykonywaniu projektów graficznych.
    Z wykształcenia jestem psychologiem (ukończone 5 letnie studia
    magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie)
    Mam 25 lat. Jestem dyspozycyjny, przedsiębiorczy, inteligentny.
    Interesuje mnie dodatkowa praca lub zmiana pracy w branży informatycznej
    lub/i psychologicznej.
    Mogę również prowadzić doradztwo przy zakupie komputerów, kursy obsługi i
    szkolenia u klienta, tworzyć plany racjonalizatorskie parku komputerowego

    Wszelkie informacje udzielam przez telefon i elektronicznie
    Z poważaniem

    Paweł Wąsik
    p...@i...com.pl
    tel.: 617-76-88