PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk/programista/elektronik

  • 1. Data: 2004-03-16 08:53:25
    Temat: Informatyk/programista/elektronik
    Od: a...@w...pl

    Dzien Dobry,

    Skonczylem elektronike na Politechnice Warszawskiej, jednak juz w czasie
    studiów rozpoczalem prace w charakterze informatyka. Mam 32 lata.

    Interesuje mnie kazda praca zwiazana z branza IT, telekomunikacja badz
    elektronika (wdrozenia, programowanie, projekty, serwis, administracja,
    logistyka, handel itd.....). Oczekuje, ze bedzie to praca wymagajaca
    myslenia i dostosowywania sie do zmieniajacych sie warunków oraz wiedzy.

    Angielskim posluguje sie bez problemów. Ucze sie niemieckiego. Jestem
    odpowiedzialny i
    dyspozycyjny. Praktycznie znam Server Windows NT, Windows 2000 Server, Server
    Exchange 2000
    (równiez w zakresie administracji, poswiadczone odbytymi kursami). Znajomosc
    Pascala, Delphi, Podstawy Visual C++, SQL (jezyki wykorzystywane w praktyce na
    poszczególnych etapach pracy zawodowej), doswiadczenie w programowaniu
    obiektowym. Bardzo dobra znajomosc technologii GIS. Praktyczna znajomosc RDBMS
    ORACLE.
    Znajomosc teorii relacyjnych baz danych. Praktyka projektowa (UML).
    Znajomosc technologii sieciowych i niektórych protokolów sieciowych.
    Mam duze doswiadczenie w prowadzeniu wdrozen, serwisu, szkolen, wykladów,
    seminariów
    i prezentacji.

    Moja dotychczasowa praca obejmowala problemy zwiazane z wytwarzaniem aplikacji
    GIS. Aplikacje z rodziny Geographic Inforamtion Systems realizujace rózne
    funkcje
    zarzadzania funkcjami przedsiebiorstw w oparciu o mapy numeryczne (gazownictwo,
    wodociagi, telekomunikacja, sluzby miejskie, policja, centra szybkiego
    reagowania).
    (rola w projektach - programista/analityk/projektant)

    Z powazaniem

    Andrzej Lech

    a...@i...pl

    607651994