PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk-programista [Wrocław]

  • 1. Data: 2004-02-24 18:40:28
    Temat: Informatyk-programista [Wrocław]
    Od: "Bartek" <b...@o...WYTNIJ_TO.pl>

    Podejmę pracę na etat lub zlecenie.
    Wykształcenie wyższe zawodowe [informatyka].

    CV:
    http://www.bartek.ambest.pl

    kontakt:
    GG 993052
    tel 502 924 011

    z adresu WYTNIJ_TO.

  • 2. Data: 2004-02-24 18:52:32
    Temat: Re: Informatyk-programista [Wrocław]
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...WYTNIJ_TO.pl> napisał w wiadomości
    > Podejmę pracę na etat lub zlecenie.
    > Wykształcenie wyższe zawodowe [informatyka].
    >
    > CV:
    > http://www.bartek.ambest.pl
    >
    > kontakt:
    > GG 993052
    > tel 502 924 011
    >
    > z adresu WYTNIJ_TO.

    a ten test to wynik profesjonalizmu?
    --
    ** Wartość moralna naszych czynów
    jest zdeterminowana wiedzą o

  • 3. Data: 2004-02-24 20:12:32
    Od: "Mack" <m...@W...gazeta.pl>

    Nie jestem moim providerem który niewiadomo czemu nie pozwala
    czasem tu wysłać. przepraszam wszelkich urażonych.

    a czytałeś to:

  • 4. Data: 2004-02-24 21:53:18
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Mack" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem moim providerem który niewiadomo czemu nie pozwala
    > czasem tu wysłać. przepraszam wszelkich urażonych.
    >
    > a czytałeś to:

    dobre...hehe
    pozd