-
1. Data: 2004-05-24 17:00:45
Temat: Informatyk - pracownik dzialu wsparcia technicznego
Od: p...@e...com.pl (Grzegorz Glowacki)
ESRI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na
stanowisko pracownika działu wsparcia technicznego.
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należało będzie:
- świadczenie pomocy technicznej dla użytkowników rozwiązań
serwerowych ESRI, w szczególności produktów ArcSDE oraz ArcGIS Server
- rozpoznanie i pomoc we wprowadzeniu na rynek nowych produktów serwerowych ESRI
- programowania prostych aplikacji z wykorzystaniem COM
Od kandydata oczekuje się:
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne
komunikowanie się
- wykształcenia wyższego informatycznego
- podstawowej wiedzy w zakresie administrowania bazami danych,
preferowana znajomość rozwiązań Oracle
- podstawowej wiedzy w zakresie programowania obiektowego (COM, .NET) oraz Java
- dyspozycyjności w związku z możliwymi wyjazdami służbowymi
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym)
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników
- program szkoleń
Praktyczna znajomość rozwiązań ESRI będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłąnie CV oraz listu
motywacyjnego (PDF, txt) na adres p...@e...com.pl w
nieprzekraczalnym terminie do 26 maja 2004 roku. Odpowiemy wyłącznie
na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w składanych dokumentach oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 28.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust.
Nr 133 poz. 833)"
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.oferowana