PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk poszykuje pracy......WARSZAWA

  • 1. Data: 2005-08-23 08:03:11
    Temat: Informatyk poszykuje pracy......WARSZAWA
    Od: "Pawel Raczkowski" <l...@W...wp.pl>

    Poszukuje pracy na stanowisku administrator/help-desk. Bardzo dobrze znam
    systemy Windows 2000, 2003, XP, 9x, NT oraz Linux . W firmie gdzie
    pracowalem wszystkie komptery sam skladalem i serwisowalem. Posiadam
    wieloletnie doswiadczenie w administrowaniu siecia oraz pomocy
    uzytkownikowi. Ostatnie 6 lat pracowalem w jednej z wiekszych kancelarii
    prawnych na stanowisku Administrator sieci komputerowej.
    Interesuje mnie praca na umowe o prace w pelnym wymi\arze godzin jak rowniez
    prace zlecone, umowy o dzielo.
    Zainteresowane osoby (firmy) prosze o kontakt telefoniczny pod nr
    0-507-955-684 lub na e-mail: l...@w...pl
    W chwili obecnej nie mam stalego dostepu do internetu wiec ewentualna
    odpowiedz na e-mail moze potrwac kilka dni.

    Pawel Raczkowski