PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk okazja!!!

  • 1. Data: 2002-04-02 18:08:27
    Temat: Informatyk okazja!!!
    Od: "Piotr K" <p...@p...fm>

    Potrafię:

    Tworzyc strony na bazie:
    HTML
    JAVASCRIPT
    DHTML
    PHP

    Tworzyc relacyjne bazy danych na bazie:
    ACCESA
    MYSQL
    INTERBASE
    POSTGRESQL

    Tworzyc sieci i mam podstawowa znajomosc administracji:
    Linuxem RED HAT
    WIndows

    Tworzyc aplikacje obsługujace bazy danych w:
    BUILDER C++
    ACCESS

    Podstawowa znajomosc:
    CORELA
    PHOTOSHOPA

    Mam 26 lat mieszkam w Katowicach
    Jestem zdolny do zmiany miejsca zamieszkania

    Nie mam do?widczenia zawodowego. Kiedy? robiłem księgarnie internetowš w
    Perlu ale klien przestał płacić. Wiec praca nie została skończona.
    Programowanie w w Builderze uczyłem się tworzšc znajomemu bazę danych w
    której ewidencjonowane byłyt raporty z dnia. Przeglšd raportów dnia mógł
    klient dokonywać w domu przez internet. Linuxa poznałem w ramach instalacji
    go jako serwer internetowy z instalacjš MYSQL i PHP. Oraz podstawowych prac
    administracyjnych. Windowsa 2000 poznałem w ramach Administracji serwerem
    oraz administracji usługami internetowymi, tu tez była instalacja PHP i
    MYSQL.Nie zajmowałem sie serwerami pocztowymi tych systemow ale wszytko jest
    do nadrobienia.

    jesli jest ktos zainteresowany prosze o kontakt ze wzledu na brak referencji
    istnieje szansa wykorzystania tych umiejetniosci po niskiej cenie

    p...@p...fm