PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk,grafik / Warszawa

  • 1. Data: 2002-07-01 18:58:41
    Temat: Informatyk,grafik / Warszawa
    Od: "JP" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje zajecia zwiazanego z praca przy komputerze, na umowe-zlecenie,
    etat (lub czesc etatu), praca zdalna (posiadam stale lacze). Pracuje juz na
    umowe zlecenie w pewnej firmie, niestety zarobki nie sa rewelacyjne, szukam
    zatem pracy dodatkowej.

    Jestem mieszkancem Warszawy, 26 lat, uregulowany stosunek do sluzby
    wojskowej, prawo jazdy kat.B, niedlugo (mam nadzieje) wlasny samochod.

    Obsluga komputera:

    Programy - MsOffice, Adobe, Corel, Macromedia, Norton
    OS - MsDos, Win 95/98/ME/2000/XP, podstawy administracji NT/Novell/Linux

    ponadto jestem w stanie zlozyc/rozlozyc/skonfigurowac PC

    Do tej pory zajmowalem sie mala poligrafia (wizytowki, ulotki), cyfrowa
    obrobka fotografii, zaprojektowalem kilka logotypow, ponadto bralem udzial w
    wykonaniu wystroju pewnej dyskoteki (graffiti).

    Pelne CV przesle na priv.

    Pozdrawiam
    Jakub Prochocki