PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk, automatyk, handlowiec - Warszawa lub Kraków !!!!

  • 1. Data: 2004-03-02 11:49:16
    Temat: Informatyk, automatyk, handlowiec - Warszawa lub Kraków !!!!
    Od: "Marcin Leśniak" <l...@p...onet.pl>

    Szukam ciekawej i odpowiedzialnej pracy (możliwy staż lub praktyka) w
    Warszawie.

    Wykształcenie:
    - Politechnika Krakowska Wydział Mechaniczny; Kierunek: Automatyka i
    Robotyka, specjalność: Multimedia w systemach przemysłowych; Dyplom:
    Magister Inżynier
    - Technikum Mechaniczno - Odlewnicze w Końskich; Kierunek:
    Elektromechanika Przemysłowa;

    Umiejętności:
    Systemy CAD/CAM:
    - Catia, Solid Works, Solid Edge, AutoCad, podstawy ProE;
    Bazy danych:
    - InterBase, MySQL, Access; język SQL;
    Systemy operacyjne:
    - Windows, Linux;
    Tworzenie stron WWW:
    - HTML, PHP, JavaScript, CSS, DHTML;
    Inne:
    - Visual Basic, MS Office, OpenOffice, Corel Draw, Photoshop
    - Podstawy programowania sterowników PLC
    - Sieci LAN/WAN.
    - Płatnik, Rachmistrz, Subiekt

    Języki obce:
    - Język angielski: komunikatywny (umożliwiający swobodne czytanie
    dokumentacji technicznej);
    - Język rosyjski: podstawowy
    - Język niemiecki: podstawowy (w trakcie intensywnej nauki).

    Prawo jazdy:
    - Kategoria B (rok wyd. 1995)

    Dodatkowe informacje:
    Znajomość zagadnień związanych z marketingiem bezpośrednim,
    rachunkowością, przepływem dokumentów i fakturowania, nadzorem
    infrastruktury informatycznej firmy (administracja siecią, instalacja
    oprogramowania, wymiana sprzętu hardware). Jako uczestnik obozu naukowego we
    Włoszech i Szwajcarii zapoznałem się z najnowszymi technologiami
    projektowania oraz produkcji maszyn i urządzeń, poznałem strukturę
    organizacyjną nowoczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych. Będąc
    przedstawicielem handlowym poznałem zagadnienia związane z bezpośrednią
    obsługą klienta, promocją oraz reklamą towarów, docierałem do nowych
    klientów oraz nawiązywałem z nimi stałą współpracę.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt. W odpowiedzi wyślę CV i list
    motywacyjny.

    Z poważaniem
    Marcin Leśniak
    e-mail: m...@g...pl