PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/administrator/sieciowiec

  • 1. Data: 2005-12-20 19:14:52
    Temat: Informatyk/administrator/sieciowiec
    Od: aleph <a...@s...pl>

    Teren działania - Katowice i najbliższe okolice

    Bezrobotny informatyk/sieciowiec z kilkuletnim doświadczeniem w branży
    sieci LAN podejmie pracę na stanowisku związanym z komputerami.
    Jeśli:

    * Szukasz osoby która zna sieci od podstaw, tzn. od najmniejszych
    komponentów komputerów klienckich aż po konfigurację routerów - to ja.
    * Szukasz osoby która wie jak usprawnić działające sieci w ramach
    modernizacji, przy jak najmniejszym koszcie inwestycji - to ja.
    * Szukasz osoby która będzie na telefon rozwiazywać Twoje problemy z
    komputerem przy minimalnych wydatkach na obsługę - to ja.

    Znajomość instalacji i konfiguracji serwera opartego na systemie linux
    od podstaw - DNS, DHCP, proxy, http i mail.
    Znajomość obsługi i konserwacji systemów z rodziny Windows - od Windows
    3.x do 2003 Serwer
    Znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego.
    Znajomość j. angielskiego w stopniu konwersacyjnym.

    Masz problem z komputerem - zadzwoń.

    Dane kontaktowe:

    * Tel 503 448 358
    * GG# 3403443
    * ICQ 339 284 966
    * EML g...@p...fm

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443