PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - absolwent PW - WarszawaInformatyk - absolwent PW - Warszawa
  • Data: 2003-08-07 12:08:25
    Temat: Informatyk - absolwent PW - Warszawa
    Od: "s...@g...pl" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KONTAKT - s...@g...pl

    Doswiadczenie:
    Praca w serwisie internetowym: Infoexpress - www.info1.pl, www.medserwis.pl,
    www.uczelnie.pl

    Szkolenia:
    Kurs #1600 - MS SQL Server 2000 - Implementing Databases
    Kurs #2152 &#8211; Implementing MS Windows 2000 Server/Professional
    Kurs programowania w języku VB.NET i ASP.NET.

    Znajomość:
    Relacyjnych baz danych oraz hurtowni danych, Data Mining, Programowania
    obiektowego, Narzędzi RAD, CASE, technologii EJB, RMI-IIOP, Sieci LAN,
    protokołu TCP/IP,

    Oprogramowanie: MS SQL Server 2000 & Analysis Services, Oracle 8i/9i, J2EE,
    Visual Studio.NET, IDEA 3.0, Forte CE,
    IIS 5.0 MS Commerce Server, MS Visio, Rational Rose, Power Designer,
    MS Windows 2000 Server /Professional,
    T-SQL, PL/SQL,Java, VB.NET, ASP.NET, C++,
    ASP, XML, HTML, VBScript, JavaScript, UML

    Języki obce: Angielski

    Jestem osobą posiadającą szeroką wiedzę na temat budowania relacyjnych baz
    danych w oparciu o serwery MS SQL Server 2000 i Oracle 8i/9i. Interesuję się
    również systemami Wspierającymi Podejmowanie Decyzji (DSS) zbudowanymi na
    bazie hurtowni danych. Posiadam doświadczenie w projektowaniu i implementacji
    zarówno systemów przetwarzania bieżącego (OLTP) jak i systemów analitycznych
    (OLAP). W ramach pracy magisterskiej zaprojektowałem i wdrożyłem system
    analityczny oparty na hurtowni danych, serwerze analiz MS Analysis Services i
    usłudze MS PivotTable. Opisywany system umożliwił przewidywanie zachowań
    klientów witryny internetowej i generowanie rekomendacji produktów dla jej
    klientów.

    KONTAKT - s...@g...pl