PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk-Wrocław-Szuka stałej stabilnej pracy

  • 1. Data: 2007-01-11 08:03:25
    Temat: Informatyk-Wrocław-Szuka stałej stabilnej pracy
    Od: "Rzepniewski" <R...@i...pl>

    Szukam pracy na stanowisku Informatyk, Administrator sieci, Serwisant IT .
    Od zaraz podejmę pracę w dowolnym miejscu Polski. (miejsce zamieszkania to
    Wrocław ale poważnie biorę pod uwagę wyjazd ). W branży informatycznej
    pracuje wiele lat !

    Oferuję:

    - Bardzo dobrą znajomość komputerów klasy PC od strony sprzętowej i
    programowej (instalacja, konfiguracja, administracja MS Windows
    9x/ME/NT/2000/XP/2003). Pracowałem przez ostatnie lata na stanowisku
    "Administrator Sieci Internet" zarządzając systemami Linux - Debian, MS
    Small Business Server

    - Znajomość rynku komputerowego

    - W związku z ostatnio wykonywanym zawodem, bardzo dobrą znajomosc zagadnien
    dotyczacych sieci komputerowych LAN (budowa, administracja, usuwanie
    usterek) brałem czynny udział w tworzeniu struktury sieciowej w firmie

    - Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych, w tym instalacja i
    konfiguracja oprogramowania i urządzeń peryferyjnych
    - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
    - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu, w tym: szeroka wiedza z
    zakresu diagnozowania i usuwania zagrożeń internetowych (wirusy, robaki
    internetowe, konie trojańskie, programy
    szpiegowskie, phishing)

    Na życzenie wyślę swoje CV oraz list motywacyjny

    Pozdrawiam
    Krzysztof Rzepniewski

    mail: r...@i...pl
    tel. 0 501 327 087