PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - Wrocław

  • 1. Data: 2005-09-30 22:56:08
    Temat: Informatyk - Wrocław
    Od: "radek" <r...@p...onet.pl>

    Witam, jestem informatykiem - administratorem sieci z rocznym
    doświadczeniem. Obecnie szukam pracy (1/2 etatu lub jakies zlecenie związane
    z moją branżą (praca dorywcza) po godzinie 15.00) na terenie Wrocławia.

    Posiadam doswiadczenie z następujących dziedzin:

    Konfiguracja i administrowanie siecią komputerową;
    Konfiguracja stacji roboczych oraz obsługa techniczna sprzętu;
    Konfiguracja oraz nadzór serwerów: pocztowego, WWW, FTP;
    Konfiguracja systemów MS Windows XP;
    Nadzór nad serwerami: serwer pocztowy, serwer WWW, MS Windows Server
    2000/2003, MS SQL Server 2000;
    Monitorowanie środowiska bazodanowego, archiwizacja baz danych;
    Instalowanie i konfigurowanie serwerowych systemów operacyjnych,
    oprogramowania systemowego i narzędziowego;
    Zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory oraz gospodarką
    aktualizacji systemowych (WSUS);
    Opieka nad sprzętem oraz systemami operacyjnymi;
    Testowanie oprogramowania w zakresie działania w sieci Intranet;
    Administrowanie siecią telefoniczną.

    Kontakt:
    Radosław Stasiła
    e-mail: rstasila(at)gazeta.pl