-
1. Data: 2009-01-21 08:18:38
Temat: Informatyk Warszawa - Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego
Od: "ESRI Polska Sp. z o.o" <p...@e...com.pl>
ESRI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów na
stanowisko pracownika Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego.
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należało będzie:
- świadczenie pomocy technicznej dla użytkowników rozwiązań
serwerowych ESRI, w szczególności produktu ArcGIS Server lub ArcGIS
Desktop,
- rozpoznanie i pomoc we wprowadzeniu na rynek nowych produktów ESRI
- programowania prostych aplikacji z wykorzystaniem .NET
Od kandydata oczekuje się:
- kreatywności
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne
komunikowanie się w mowie i piśmie
- wykształcenia wyższego informatycznego
- podstawowej wiedzy w zakresie administrowania relacyjnymi bazami
danych,
- podstawowej wiedzy w zakresie znajomości systemów operacyjnych,
- podstawowej wiedzy w zakresie programowania obiektowego (COM, .NET)
oraz Java i HTML
- dyspozycyjności w związku z możliwymi wyjazdami służbowymi
Oferujemy:
- prace w młodym zespole
- umowę o pracę na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie
próbnym)
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników
- program szkoleń
Praktyczna znajomość rozwiązań ESRI będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV oraz listu
motywacyjnego (PDF, txt) na adres p...@e...com.pl w
nieprzekraczalnym terminie do 15 lutego 2009 roku.
W polu temat należy wpisać "praca - informatyk - serwer" lub "praca -
informatyk - desktop".
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w składanych dokumentach oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 28.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust.
Nr 133 poz. 833)"