eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/ Specjalista IT/ Helpdesk/ Serwisant
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-12-19 12:17:32
    Temat: Informatyk/ Specjalista IT/ Helpdesk/ Serwisant
    Od: "M.Karwowski" <m...@g...pl>

    Szukam pracy na terenie Wrocławia jako informatyk,
    specjalista IT, helpdesk, serwisant.
    Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.

    Umiejętności:

    - znajomość systemów operacyjnych: DOS,Win9x,NT,ME,2000,XP,Vista
    na poziomie bardzo dobrym;
    - znajomość systemów operacyjnych Win 2000 i 2003 Server i Linux
    na poziomie podstawowym;
    - znajomość HTML, PHP,C++, MySQL i PostgreSQL na poziomie
    podstawowym;
    - znajomość Joomla (podstawy);
    - znajomość platformy edukacyjnej Moodle (poziom dobry);
    - Bardzo dobra znajomość podzespołów komputerowych oraz ich konfiguracji;
    - Znajomość rynku komputerowego;
    - Znajomość urządzeń sieciowych (Routery, Huby);
    - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu, w tym: szeroka
    wiedza z zakresu diagnozowania i usuwania zagrożeń internetowych
    (wirusy, robaki internetowe, konie trojańskie, programy szpiegowskie,
    phishing);

    Języki:
    angielski (znajomość: podstawowa), niemiecki (biernie).

    Prawo jazdy:
    od 1998 roku, kategoria B.

    Szczegółowe dane prześlę w swoim CV na życzenie.


    Kontakt:
    mkarwowski(at)gery.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1